Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Ucieczka Pippi - 7 2 - Rasmus i włóczęga - 7 3 - Tjorven, Batsman och Moses - 7 4 - Emil z Lonnebergi - 6 5 - Nowe psoty Emila z Lonnebergi - 6 6 - Pippi w kraju Taka-Tuka - 6 7 - Tjorven och Mysak - 6 8 - Bracia Lwie Serce - 5