Wpisujcie Wasze rankingi filmów tego reżysera.
1 - Kiedy mężczyzna kocha kobietę - 9 2 - Historia Gaby - 7 3 - Biały pałac - 7 4 - Trapped - 7 5 - List w butelce - 5
1 - Kiedy mężczyzna kocha kobietę - 9 2 - Historia Gaby - 7 3 - Biały pałac - 7 4 - 24 godziny - 7 5 - Głosy niewinności - 7 6 - La vida precoz y breve de Sabina Rivas - 6 7 - Urodzeni wczoraj - 6 8 - List w butelce - 5 9 - Oczy anioła - 5