1.Incydent 8/10
2.Terminator 3: Bunt Maszyn 6/10 - chodziarz tak na prawdę powinno być 1/10
3.U-571 4/10
1. Incydent - 8/10
2. U-571- 8/10
3. Terminator 3. Bunt Maszyn - 7/10
4. Czarny anioł -6/10
5. Surogaci - 5/10
1. Incydent - 7/10
2. Terminator 3: Bunt maszyn - 4/10
3. Surogaci - 2/10
Incydent pewnie wyszedł mu przypadkiem...
1 - Surogaci - 9
2 - Terminator 3: Bunt maszyn - 8
3 - Klasowo-łóżkowe potyczki w Beverly Hills - 7
4 - Incydent - 6
Zdecydowanie Incydent to jego jedyny udany film. Co do U-571 mam mieszane uczucia widziałem go dwa razy i za pierwszym stwierdziłem,, okey,, a za drugim,, ehh,, może jeszcze raz go obejże jak zrobię sobie z synem kombo seans o ubotach do których między innymi dolaczy: Polowanie na czerwony październik, K-19, Karmazynowy przypływ i Das Boot. Ps. Zdecydowanie zgwałcił Terminatora, ale teraz po porażkach Genesis i Dark Fate to już mało istotne.